Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Είχε πρόβλημα ο παππούς…

Πάει ένας παππούς, που είχε πρόβλημα με το πέος του, σ’ έναν ωτορινολαρυγγολόγο. Μπαίνει στο ιατρείο, κατεβάζει παντελόνια και σώβρακα και του και λέει:
– Γιατρέ μου έχω μεγάλο πρόβλημα…
Βλέπει ο γιατρός το πέος του παππού και του λέει:

– Μα γιατί είναι ματωμένο; Εσείς πρέπει να πάτε αμέσως  σε έναν ουρολόγο. Δεν είναι ειδικότητά μου…
– Μα γιατρέ μου, περιμένετε  να σας εξηγήσω…, λέει ο παππούς.
– Τι να μου εξηγήσεις βρε παππού;, λέει ο γιατρός, Αφού σου είπα ότι δεν είμαι εγώ ο κατάλληλος γιατρός για να ασχοληθώ με το πρόβλημά σου…
Επιμένει ο παππούς και λέει…
– Στο γεροκομείο που μένω, έχουμε βαρεθεί τα συνηθισμένα παιχνίδια και παίζουμε ένα δικό μας.
– Τι;, λέει ο γιατρός γεμάτος απορία.
– Λοιπόν…, λέει ο παππούς, Όλοι οι γέροι βγάζουμε το πέος μας και το ακουμπάμε επάνω στο τραπέζι. Εκεί είναι ένας πάνω από το τραπέζι με ένα σφυρί. Όταν αυτός πει «μπαμ» πρέπει όλοι να τις μαζέψουμε.
– Και τι σχέση έχω εγώ με αυτά;, λέει ο γιατρός
– Εεε γιατρέ μου, εγώ αυτό το μπαμ δεν το ακούω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου